A-Medik Campaign

What a great day,

AIA AFG Takaful Bhd melancarkan kempen A-Medik standalone dimana. Individu boleh mendapatkan Kad perubatan dengan harga serendah RM51 sebulan…wow…Apa yang lebih best tiada had seumur hidup…Hanya satu sahaja syarikat Takaful yang dapat memberikan pakage ini. Ada lagi yang lebih menarik, terdapat juga pakage untuk keluarga iaitu suami, istri dan semua anak-anak dengan harga serendah RM230 sebulan…Kalau yang baru berkahwin pun ada pakage pasangan. untuk single parent juga ada iaitu lelaki dan anak-anak atau wanita dan anak-anak….Best betul menyertai AIA AFG Takaful. Produk yang dikeluarkan sangat mesra pelanggan. mudah untuk saya sebagai seorang konsultant dan juga mudah untuk pengguna yang mempunyai budget yang kecil.

Setakat hari ni hanya satu sahaja syarikat takaful yang dapat memberi kemudahan seperti ini,iaitu AIA AFG Takaful Bhd. Selepas majlis pelancaran kempen A-Medik standalone, CEO menyediakan makan petang dan beramah mesra dengan semua konsultan yang hadir. Dapat baju free lagi..

Selepas beramah mesra bersama CEO dan RH..Kami dihidangkan lagi dengan aktiviti Dinner bersama CEO di Hard Rock Hotel Penang dan CEO memberikan pengumuman CASH Insensitive untuk konsultan yang berjaya memasarkan produk A-Medik Standalone, TQ CEO, sambil kita memberikan keselesaan kepada penguna Kad Perubatan AIA AFG Takaful, kita juga mendapat reward dari syarikat.

Alhamdulillah, Kami di AIA AFG Takaful mempunyai plan Takaful Terbaik, CEO dan Staff Terbaik dan juga Syarikat Terbaik. Jadi rugi kalau tak join kami untuk menjadi yang terbaik.

Jadi apa tunggu lagi, Hubungi Saya Yusnan 010-777 5912 or email at nadiinsan.7@gmail.com untuk mendapatkan perlindungan terbaik atau menjadi konsultant di syarikat yang terbaik

Leave a comment